środa, 22 maja 2013

mafia od 9 - wybuchanie domu i policia

dobra misja


4 komentarze:

  1. Bardzo dobry odcinek. Polecam. Mój kolega kiedyś grał w ten odcinek, dużo razy umarł, chyba z 20. Tobie też nie udało się za pierwszym, widać że bardzo trudna misja. Klocuch a ja mam pytanie do Ciebie. Czy te koszulki z napisami o Tobie, to jest za Twoją zgodą, czy ktoś oszukuje? Pytam się, bo nie wiem czy kupić taką. Pozdrawiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci za odpowiedź. Jak coś, chodzi mi o takie koszulki, jak są na tej stronie:
    http://klocuchrecenzje.cupsell.pl/
    Ktoś to robi i po prostu się zastanawiam, czy to nie jest jakieś oszustwo. Recenzja postal 2 bardzo mi się podobała. Ja znam podobną grę, można biegać z piłą, albo shotgunem po dżungli i zabijać różne zabawne potworki, byki i różne ryby które atakują. Nie ma tam miasta, chodzi się po dżungli tylko, pierw są ruiny jakieś, a potem Egipt. Gra się nazywa Serious Sam 2. W pierwszą część grałem, ale gorsza znacznie i grafika słaba. Ta gra, czyli Serious Sam 2 jest dostępna po Polsku z dubbingiem. Śmieszna, bardzo dużo broni, jak chcesz, możesz zrobić jej recenzję. Jak coś, dodam, że nie ma tam samochodów, niestety. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Klocuch, ja też mam pytanie. Co ze Szczupixem? Nie lubicie się już, czy nie ma on czasu z Tobą pograć czy co?

    OdpowiedzUsuń