piątek, 24 maja 2013

mafia - od 10 - rozwalka w kosciele



4 komentarze:

  1. Klocuch. Dziękuję Ci, że odpowiedziałeś na moje pytanie związane ze Szczupixem, które zadałem w komentarzu na Twojej stronie pod dziewiątym odcinkiem mafii, bo mało osób może liczyć na Twoją odpowiedź, bo za dużo osób do Ciebie pisze.
    Powiedziałeś, że nie nagrywasz ze Szczupixem, bo nie chcieliśmy, a tak na prawdę jest bardzo mało osób, które chciały, żebyś bez niego nagrywał. Jeśli możesz, to zacznij z nim znowu nagrywać, będziesz miał więcej rzeczy do mówienia kiedy nagrywasz. Prawie wszyscy chcemy, żebyś nagrywał z kolegą, ja też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram Najrana, chcemy abyś nagrywał z kolegą. Moje ulubione filmy to są właśnie z nim. Może zagracie w jakąś grę przez internet, np. Army Rage.

    OdpowiedzUsuń
  3. Klocuchu, ja też jestem Twoim fanem, mam pomysł, abyś robił serie z widziami, w których grałbys na wiele osób. Rozmawiałbyś z kimś przez Skype (szkejpa). Chętnie bym z tobą nagrał z jakiejś gry, tylko darmowej. Np.: Team Fortress2. Albo z Minecrafta, którego mam. Lubię Cię, jesteś spoko ziom.
    Serwus!
    Polski_Ziom

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagraj ze szczupixem ! On jest fajny i Ty też :D

    OdpowiedzUsuń