środa, 15 maja 2013

mafia - od 5 - wyscigi

trudne wyscigi


5 komentarzy:

  1. Najdłuższy odcinek całej serii, jak na razie. Bardzo fajnie mi się go oglądało. Zawsze jem obiad przy twoich filmach, czasami jeżeli jest jakaś śmieszna sytuacja, muszę ze śmiechu zatrzymać film :) Bardzo lubię twoje filmy! Na prawdę! Trzymaj się Klocuchu, jeżeli to czytasz! Pozdrawiam Cię, Twój wierny fan!

    OdpowiedzUsuń
  2. Drogi Klocuchu! Świetna jest ta seria w Mafii. Obejrzałem sporą większość Twoich filmów. Czy zamierzasz w najbliższym czasie nagrywać coś grę wspólną ze Szczupixem?
    PS: Czekam z niecierpliwością na następny odcinek w Mafii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klocuchu, ja też jestem Twoim fanem, mam pomysł, abyś robił serie z widziami, w których grałbys na wiele osób. Rozmawiałbyś z kimś przez Skype (szkejpa). Chętnie bym z tobą nagrał z jakiejś gry, tylko darmowej. Np.: Team Fortress2. Albo z Minecrafta, którego mam. Lubię Cię, jesteś spoko ziom.
    Serwus!
    Polski_Ziom

    OdpowiedzUsuń