poniedziałek, 18 lutego 2013

bajka

bajka - zagubieni

nowa bajka jak chiceliscie


25 komentarzy:

  1. Klocuch zobacz mój remix o twojej bajce! http://www.youtube.com/watch?v=B8T1l5EVqe8

    OdpowiedzUsuń
  2. Klocuchu, to jest po prostu świetne! Najlepsza bajka jak dotąd. Jaki będzie następny film? Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  3. No trzeba powiedzieć że ta bajka jest jak na razie najlepsza, dobrze dopracowana i w ogóle. Tak trzymaj klocuchu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Klocuch zrobiłem tu dla ciebie przeróbkę zdjęcia z tobą jako rambo, looknij sobie i ewentualnie wrzuć na stronę:

    http://img10.imageshack.us/img10/5163/klocucha.png

    OdpowiedzUsuń
  5. Głupia Sz---...Czarny dym jak dobrze, że jest umarł od dynamitu.
    Już prawie bym się pomylił z prawdziwością myślałem, że oglądam serial TV.

    OdpowiedzUsuń
  6. Klocuchu pytanie mam, i ciekawi mnie to nawet. Czy będzie kontynuacja tej bajki? Bo skończyło się to tak nie wiadomo. Będzie jakaś 2 część, albo zakończenie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Klocuch klocwonicy twierdzą że masz na imię Paweł.A tak z ciekawości pokażesz kiedyś swoją twarz?Proszę odpowiedz nie jestem z klocownikami ani z tym dawidem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki ty rybaku jestes pojebany, gdzie bylo ze tak twierdzimy? To info ktore nam dano cwelu, nie pisze nigdzie ze " ej ludzie patrzcie to Klocuch" Jesli to ty na tym profilowym to sie korwa nie dziwie coty tu piszeszesz,masz bloka na nasze kanaly bo wkurwiasz ludzi i nie tylko mnie. Jestes jak gta Krystian nie obrazajac go, bo Twoje info jest zerzniete od innych ludzi cioto. A glos masz tam jak ten chlopak z Wlatcy Much co ma krzywa przegrode.

      Usuń
  8. Klocuch moze zrobisz dalsza czesc z Zagubionymi jak Look polowal na dziki, albo jak plyneli ta tratwa do domu z Sayerem i porwali im tego malego murzyna ? To mi sie barzdo podobalo w Zagubionych, ogladalem to jak mialem9 lat, a ty pewnie z 7 . Moje ulubione postacie to Jack Kate i Sawer czy tam Sayer. Ogladalem jeszcze 2 czesci ostatnia 6 czesc, wiesz moze Klocuch gdzie idzie kupic plyty z odcinkami Zagubionych ? Zagubieni to moja ulubiona produkcja filmowa przed seria filmowa Park Jurajski, moze tez to ogladales ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogbym zrobic to co plyneli ale w bajce niebylo tego malego murzyna ani sawera. ale niewiem gdzie mozna kupic

      Usuń
    2. Klocuch grasz jeszcze w SAMPA ?
      PLS odpisz :)

      Usuń
  9. To może zrób tak , że znaleźli ich i wtedy dołączą. Historia nie musi być taka sama

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrób serię z widzami, gadasz z nimi na Skype i grasz na multiplayer oraz nagrywasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. /watch?v=V1Al-fxT1g0
    Klocuchu, już Szymon Majewski nawet mówi, że grzybobranie to gra dynamiczna, bardzo szybka!

    OdpowiedzUsuń
  12. A takie pytanie jeszcze do Ciebie, bo mam dużo nowych obrazków co znalazłem, gdzie je wysłać do Ciebie na You Tube, czy tu w komentarzach ?
    Mam ponad 20 nowych, bo robiłem zbiór Twoich obrazków.

    OdpowiedzUsuń
  13. Klocuch zrobiłbyś następną bajkę z Max Payne?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bajka ma mało wspólnego z serialem... Ale i tak cudowna!

    OdpowiedzUsuń