środa, 6 lutego 2013

Bajka

Nowa bajka

Robie nowom bajke. bedzie o hitmanie
 

13 komentarzy:

  1. tak sie ciesze klocuszku,
    klocuch12 production ;_;

    jak tam życie? pozdrowienia z wałbrzycha XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe ciekawe... czekamy klocuchu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy :)
    Będzie dzisiaj ? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. http://klocuch.tk/ czyli skrócony adres Twojej strony Klocuchu, ten twój adres działa, po prostu skróciłem bo Cię lubię:) Dla Twojego ułatwienia i wspaniałych widzów którzy wiedzą co robią oglądając Cię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Klocuch co to za screen był w galerii Twojej starej strony, ciekawi mnie to?
    Możesz odpowiedźieć na to pytanie?
    Jest tam grupa Lublin i grupa Polkowice.


    Dawid7531

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem ciekaw dlaczego wrzuciłeś tego screena na stronę Klocucha...:)

      Usuń
  7. Dawid7531 zostaw klocucha;_;
    Klocuchu, ile dzisiaj zjesz pączków? Ja z 8 xD
    Czekam na baje żebym miał co oglądać podczas konsumpcji pączusiów;_;

    OdpowiedzUsuń
  8. PS. Śniło mi się że gadałem z tobą na Skype 3 godziny XD

    OdpowiedzUsuń