czwartek, 4 lipca 2013

mafia - od 14 - nieudany obiad



5 komentarzy:

  1. Klocuchu, polecam Team Fortress 2 - za darmo, przez internet, dużo opcji, można grać różnymi kolesiami, super szczelanka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Klocuchu, gdzie tak długo byłeś? Jak już ściągniesz jakąś darmową grę to może zrób jej recenzję, a najlepiej zrób ją ze Szczupixem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Klocuchu, wiesz, że w Minecraftcie można grać na wiele osób? Może zrobisz granie wspolne minikraft ze Szczupixem? Albo z kimś innym? Jakbyś nie wiedział, jak się gra wspólnie w minecraft to pisz do mnie na yt tu masz kanał: http://youtube.com/BartorKrajczyk/

    Fajne by było taki odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogi Klocuchu!
    Mam ogromną prośbe abyś zrobił 2 konkurs z minicraft bo masz już dużo prawdziwych fanów którzy na pewno by zrobili pożądne i fajne budowle ja też mam fajną budowle która by tobie się podobała. Najlepiej gdybyś zaczął go organizować na początku sierpnia.
    Licze że zrobisz konkur bo było by mi smutno.
    Pozdrawiam dulon40 z YT

    OdpowiedzUsuń